glitter photo effects

Saturday, May 7, 2011

my family ! (bhg 1)

hey !!!
          how are u tody ?? okey2 ... ampa semua daa tgk title kt atz 
 ann ? hry ney mmg aku nk ctew tntg fmily aku .. mula2 ofcoz larr kakak aku .. adeq badiq aku ada tiga owg ja trmasok aq .. aku mmg hrpkn ada abg arhh !! mmg aku nk abg ... kakak2 aku pown pakat dok nak abg .. abg semua nk tau sebab apa? sebab .. rmai arr kwn2 ktowg dok kata abg ny besh .. ley jaga kyta larr .. pndai wt lwk larr .. spoting larr .. n mcm2 gy arr ann .. tpy tu bgy abg yg baek arr ann .. klau yg jahat tue tak leh kata pa arr .. tpy bgy aku .. aku rsa bnyk gy abg yg bek dry abg yg jahat .. ampa semua rsa mna bnyk gy ?? okeyh ... ampa nk tau dk .. ayh aku brniaga sndyry .. ayh aku juai nasi arr ann .. mcm2 jenis nsi arr .. so msti arr ada pkerja toi dk ?? takkn larr ayh aku nk mjukn kdai ayh aku sowg2 .. so kbnykn pkerja ayh aku laki .. kbnyk muda2 arr ann .. ley kata semua bek2 arr ,.. so mmg aku ngn akak2 aku mmg aggp dowg mcm abg niri arr .. 










okey2 .. ctew pasai kakak aku yg prtama .. nma dya                     NUR AZIELA ..sdp ann ? hahahzz .. dye ny mmg bek arr .. pmbrsih kit .. semua prkara nx brsih2 .. aku bgy selerk umh skit ja pown .. daa bsing .. huh ! dya ny mmg mnepati msa arr .. klau jnji koi 8:00 .. dya mai koi 7:40 .. dya kata biar kita tggu owg jgn owg tggu kita .,.. dya klau mrh .. mmg arr ! mcm hrimau .. grg gyla ann ? tpy brtmpt arr dya mrh .. dya kdg2 ja pown pndai buad lwk .. dya lebih suka gelak ! aishh .. hahahaxx .. bila dya gelak lwk gyla arr !! sbb mata dya msty mcm TRTUTUP byla dya gelak .. hahahaxx ..
ny gmbq dya .. hah ! lupa nk hbq umok dya .. umok dya 19 taon .. ton ny arr ann .. tua gylarh .. hahahah.. 








                                   kakak .. aku rndu aggg ..






k arr .. daa penat .. kyta smbung mggu dpn nah ..?? okey bye .. smoga hepy dgn post yana kly ny .,.. (:

No comments:

Post a Comment